webOS to prawdziwy sukces! Ponad milion sprzedanych telewizorów w 3 miesiące


Nowa linia urządzeń zadebiutowała w marcu. Od premiery LG sprzedało ponad milion urządzeń z webOS. To rewelacyjny rezultat.

“Przekroczenie miliona sprzedanych sztuk w tym czasie jest znaczącym osiągnięciem w przemyśle telewizyjnym”, mówi In-kyu Lee, wiceprezes i szef działu w LG Electronics Home Entertainment Company. „Zamiast dodawać więcej funkcji do Smart TV, z których niewielu użytkowników kiedykolwiek skorzysta, postanowiliśmy skupić się na łatwości użytkowania naszych Smart TV z systemem webOS. Użytkownicy zdają się podzielać zdanie, iż jest to właściwy kierunek dla rozwijających się technologii Smart TV”.

Trudno nie zgodzić się z In-kyu Lee. Milion sprzedanych urządzeń w segmencie RTV to wynik, którego konkurencja może zazdrościć. Zmiany, jakie wprowadziło LG w telewizorach Smart, zostały docenione przez konsumentów. Platforma webOS jest nie tylko szybka i funkcjonalna, ale przede wszystkim bardzo prosta w obsłudze. Dzięki niej zdecydowanie łatwiej można spożytkować potencjał telewizora Smart, a z obsługą poradzą sobie nawet osoby bez dużego doświadczenia w korzystaniu z nowych technologii.

Warto podkreślić, że strategia LG w segmencie RTV jest widoczna także w innych kategoriach urządzeń. Także LG G3, najnowszy topowy smartfon, który już niedługo trafi do sprzedaży, ma architekturę informacji przebudowaną tak, by korzystanie z zaawansowanych funkcji urządzenia było proste i przyjemne.

To bardzo rozsądna strategia. Nowe urządzenia elektroniczne mają wielkie możliwości, ale często są skomplikowane w obsłudze. Poprawa użyteczności jest konieczna, by każdy mógł poradzić sobie z ich obsługą. Wbrew pozorom to trudny i czasochłonny proces, w szczególności gdy upraszczanie intefejsu nie idzie w parze z ograniczaniem funkcjonalności. Sukces komercyjny telewizorów Smart i ogromne zainteresowanie LG G3 w Korei Południowej, jedynym kraju, w którym jest już sprzedawany ten smartfon, potwierdzają, że LG sprawnie poradziło sobie ze zmianami w oprogramowaniu. To ścieżka, którą powinni pójść wszyscy producenci elektroniki.

  • Marek

    sprzedać a potem wypchnąć się na klienta !.
    Od stycznia mam problemy z serwisem LG , kupując TV zastanów się co potem ?,czy będą wstanie ci go naprawić?..Nie sądzę.
    Od zakupu miną miesiąc czasu jak oddałem TV LG47LA740S do serwisu z powodu uszkodzonej matrycy (wada fabryczna) i od tamtej pory problem jest do dzisiejszego dnia . Rzekomo ich serwis wymienił matrycę ale pytanie na co?przywieźli mi tv w takim stanie ,że zastanawiałem się czy ja kupiłem nowy telewizor czy używany powystawowy sprzęt ?.. Na matrycy jest pełno rys ,a oni twierdzą ,że sprzęt jest zgodny z ich normami kosmetycznymi .Ludzie co to jest za paranoja, to tylko w Polsce jest możliwe lub w serwisie LG. Reklamacje !a co to jest ?Ja osobiście się przekonałem ,że tylko chcą cię zbyć kupiłeś to teraz sam się martw .Tak dalej a na pewno grono zadowolonych klientów wzrośnie .Ja swoją sprawę kieruję do inspekcji handlowej w Gdańsku a następnie na drogę sądową .Jestem jawnie oszukany przez firmę LG. Pozdrawiam Pracowników serwisu oraz konsultantów na infolinii za ich wiedzę .
    Dla LG -seria 309WRQE11972