Prawdziwa wielozadaniowość w smartfonie? Z Optimusem G to możliwe

W Androidzie zawsze można było przeskakiwać pomiędzy działającymi aplikacjami. Nazywano to wielozadaniowością. Pojawiło się jednak wiele krytycznych głosów, że nazwa ta została nadana mocno na wyrost. LG w swoim nowym produkcie – Optimusie G – postanowiło do tematu podejść na serio i zupełnie inaczej niż konkurencja.

Mnie prawdziwa wielozadaniowość kojarzy się ze znanymi z komputerów okienkami, w których jednocześnie działają dwie aplikacje. Wydaje mi się, że większość użytkowników systemów operacyjnych właśnie tak postrzega to zagadnienie.

Po designerskim LG BL40 Chocolate, który oferował dzielenie ekranu na dwie części, dzięki czemu użytkownik mógł np. jednocześnie pisać wiadomość i oglądać film, LG postanowiło podejść do sprawy zupełnie inaczej. QSlide pozwala na oglądanie filmów i klipów w YouTube podczas używania smartfona, jednak teraz odbywa się to z wykorzystaniem przezroczystości.

QSlide bardzo fajnie zostało przedstawione na filmiku przygotowanym przez producenta:

Całkiem ciekawą opcją jest też Dual Screen. Da się ją włączyć przy wysyłaniu obrazu przez HDMI na telewizor. Dzięki niej na obu ekranach możemy widzieć mogą być wyświetlane dwa obrazy niezależnie. Podczas oglądania filmu, można dla przykładu sprawdzić maila. Pomysł prosty, ale dotychczas nie spotykany. Zobaczcie, jak to wygląda na filmie:

  • Faunar

    Robi wrażenie ta wielozadaniowość, nawet nie wiedziałam, ze takie coś jest możliwe na telefonie. Optimus G to wielka potęga, chciałabym mieć ten telefon

    • andrej

       No ja nie powiem że też bym nie chciał, zwłaszcza ze wyglada to naprawde bardzo porządnie.

  • kkkas

    W sumie teraz jesli chodzi o LG to mało co mnie moze zaskoczyć. Od dawna wiedziałem ze jest to juz górna półka jesli chodzi o technologie i funkcje.

  • nikil

    LG jest jedną z prężniej rozwijających się firm, więc ich zaawansowanie a także nowoczesne rozwiązania tylko potwierdzają wysoki standard telefonów LG.

  • jaga

    No trzeba przyznac ze jest dobrze i jednak wydaje mi sie ze tutaj znajdzie sie wielu zwolenników własnie tego modelu.

  • nikil

    akurat mnie to osobiście nie dziwi, LG zawsze miało jednak jedne z lepszych rozwiązań technologicznych a ich telefony są coraz bardziej zaawansowane technologiczne

  • Anonim

    Wielozadaniowość w Optimusie G to prawdziwa innowacja, Smartfon znacznie przewyższa konkurencję.