Jak LG dba o klienta?

Kliencie LG zawsze mogą liczyć na wsparcie firmy (Fot. Telecom-it.vn)

Kliencie LG zawsze mogą liczyć na wsparcie firmy (Fot. Telecom-it.vn)

O jakości firmy świadczą nie tylko produkowane przez nią urządzenia, ale również wsparcie udzielane klientom. Poza wymaganymi przez prawo naprawami gwarancyjnymi dobre firmy oferują również inne usługi, zapewniające użytkownikom pomoc i jak najlepsze doświadczenia podczas korzystania z kupionego sprzętu. Jak LG dba o swoich klientów?

Naprawy gwarancyjne

Nawet najlepszy i najstaranniej zaprojektowany sprzęt może się czasem zepsuć. Mimo starań, by zdarzało się to jak najrzadziej, żadna firma nie jest w stanie zagwarantować całkowitej bezawaryjności swoich urządzeń. Rozwiązaniem, które ma na celu ograniczenie niedogodności doświadczanych z tego powodu przez klienta, jest naprawa gwarancyjna.

Choć z reklamacją możemy zwrócić się również do sprzedawcy, w praktyce jest on zazwyczaj tylko pośrednikiem pomiędzy klientem a producentem sprzętu lub autoryzowanym serwisem. Szczegółowe informacje na temat zakresu gwarancji znajdują się w dokumentacji dołączonej do urządzeń oraz w serwisie internetowym LG.

Standardy jakości LG są podwyższone w stosunku do obowiązujących norm ISO. Przykładem może być np. klasyfikacja błędów matryc LC. O ile w matrycach o rozdzielczości Full HD ISO dopuszcza nawet 41 niedziałających subpikseli, LG dobrowolnie podniosło tę poprzeczkę do 8 subpikseli.

Podobne, podwyższone normy dotyczą wypalonych pikseli. Obowiązująca w Polsce norma ISO 13406-2 dopuszcza dwa takie punkty, jednak w LG podstawą wymiany objętych programem ?Punkt Honoru? monitorów jest nawet jeden wypalony piksel.

Obsługa napraw gwarancyjnych online

Gdy naprawa gwarancyjna okaże się niezbędna, wszelkie informacje związane z jej realizacją można znaleźć w jednym miejscu. Dzięki serwisowi internetowemu LG zgłosimy usterkę i dostaniemy szczegółowe wskazówki co do zakresu gwarancji i jej warunków. Gdy urządzenie trafi do serwisu, możemy kontrolować status naprawy. Dzięki temu wiemy na bieżąco, co się dzieje z naszym sprzętem.

Pomoc techniczna online

Strona internetowa LG zapewnia klientom łatwy dostęp do podstawowej pomocy technicznej. Dzięki praktycznej wyszukiwarce i kategoryzacji produktów można w prosty sposób odnaleźć poszukiwany sprzęt.

Strona pomocy technicznej LG

Strona pomocy technicznej LG

W zależności od jego rodzaju zyskamy dostęp do sterowników, oprogramowania, instrukcji obsługi w różnych formatach czy listy najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Znajdziemy tam również pomoc dotyczącą problemów, które można łatwo usunąć we własnym zakresie. W razie wątpliwości dostaniemy szczegółowe informacje na temat warunków i zakresu gwarancji dotyczącej naszego produktu.

Rejestracja produktu

LG oferuje swoim klientom możliwość rejestracji produktu. Związane z tym założenie konta nie musi się wiązać z otrzymywaniem wiadomości handlowych (wystarczy zaznaczyć odpowiednie pola formularza), może jednak przydać się w sytuacji, gdy potrzebujemy informacji lub pomocy dotyczącej kupionego produktu LG.

Dzięki rejestracji produktu klient ma łatwy dostęp nie tylko do pomocy technicznej, ale również do najnowszych wiadomości, uaktualnień czy imprez, konkursów i promocji organizowanych dla użytkowników danego sprzętu.

Wsparcie dla telefonów komórkowych

LG zapewnia dedykowane wsparcie dla użytkowników telefonów komórkowych. Na stronie producenta są m.in. informacje o aktualizacjach oprogramowania i sterownikach.

Znajdziemy tam również pomoc dotyczącą konkretnych platform, jak Windows Phone czy Android, oraz praktyczne wskazówki na temat różnych aspektów korzystania z urządzeń mobilnych, jak: synchronizacja danych, obsługa poczty, dostęp do Internetu i wiele innych.

Jak się skontaktować z LG?

Przed kontaktem z firmą warto sprawdzić, czy odpowiedzi na nurtujące nas pytania znajdują się w opisanych wyżej serwisach. Może się okazać, że wskazówki dotyczące usuwania nieskomplikowanych problemów i odpowiedzi na wiele pytań są właśnie w tym miejscach.

Czat LG - szybka pomoc online

Czat LG - szybka pomoc online

Jeśli jednak potrzebny będzie bezpośredni kontakt z firmą, do dyspozycji jest kilka sposobów. Poza tradycyjnym kontaktem mailowym (formularz kontaktowy znajduje się na tej stronie) szybkie wsparcie można uzyskać na czacie. Dostępna jest też infolinia pod numerem 801 54 54 54.

  • Michał

    Zeby to była prawda, ja telefon (Lg gc900) odsyłałem do serwisu z tą samą usterką wyśmietlacza 4 razy. Po 3, gdy napisali, że usterki nie wykryli (znowu) sfotografowałem wyświetlacz, gdy zaczynał wariować. Za 4 razem raczyli go naprawić. Gratulacje, ja już nic od LG nie kupię.

  • piotr

    Ja miałem problem z telefonem (ku 990i) co go odsysaczem kilka razy bo w ogóle się nie włączał a oni mi go ciągle odsyłali ze działa ale musiałem telefon sprzedać na części tez miałem problem z monitorem do komputera ze sie pojawiły po użytkowaniu monitora przez ok 2 miesięcy martwe piksele a oni nic nie naprawili mimo odsyłania do serwisu bezpośrednio do nich , kontakt z firma lg niest mizerny NIE POLECAM TEJ FIRMY NIC NIE MAM ZAMIARU OD NICH KUPYWAC MIMO ZE MAJA NISKIE CENY ICH PRODUKTY SA NA BARDZO NISKIM POZIOMIE

  • ernst

    Planowane Zużycie jest odpowiedzią na szybkie padanie nowych sprzętów, przy obecnej technologii można zaprojektować urządzenie działające bez problemów 10, 20 lat

    • Daniel

      Dokładnie :) Też ostatnio widziałem ten film :)

      • Wacek

        Jest to oczywiste działanie ponieważ ze zwiększaniem jakości rośnie cena produkcji, a jak ktoś zmienia np. telefon po roku lub 2 to po co mu sprzęt 2x droższy który wytrzyma 1-2 dłużej.

  • Lii

    Ja na tej firmie sie zawiodłem 3 razy! 1 monitor po pól roku, padł włącznik lg stwierdziło ze to z mojej winy, 2 telefon LG gt500, odpadł prawy klawisz, wyświetlacz sie odklejał lg stwierdziło ze to z mojej winy, ze niby źle sie nim obsługiwałem. Dalem lg ostatnia szanse kupiłem telefon LG gd510 po prawie pól roku padł wyświetlacz i telefon nie odczytywał plików mp3 lg łaskawie wymieniło wyświetlacz ale juz nie zmienili oprogramowania- sprzedałem gniota.
    NIGDY WIĘCEJ LG!!!

    • Wacek

      Jeśli serwis stwierdza że to z winy użytkownika to znaczy że tak jest, to samo zrobiłby samsung, sony… Co do nie zaktualizowania softu to dziwne, nie wiem jak jest w LG, może nie mają w serwisie obowiązku wgrywania softów.

  • nika

    ja mam kilka sprzętów LG i nigdy nie miałam z nimi problemów, jak dla mnie to sprzęty są doskonałej jakości, a jak ktoś coś popsuje to najprościej mieć pretensje to serwisu

    • saczek

      nie oszukujmy się ale żadna firma produkująca telefony komórkowe nie da nam gwarancji na całą swoją serię produkowanych telefonów komórkowych.

  • http://Arunia Arunia

    Po tym ile czekamy na androida 2.3 dla P970 możemy określić jakie LG ma wsparcie !!! Niestety zerowe. Większość smartfonów na rynku ma 2.3 a my sobie tylko czekamy i się pewnie nie doczekamy. Szara prawda

  • Jacek

    Co do androida na Swift Blacka, to racja. Sam już się irytuję. Jednakże, miałem problem z GPS w telefonie- nie działał. Dwuminutowa rozmowa na czacie pozwoliła mi naprawić usterkę w kolejne pięć minut. Do tego nie mogę się przyczepić.

  • Cykuta

    Uwaga na infolinię LG o numerze 801545454. Licznik bije tam jak przy dzwonieniu na zwykły numer w tempie ok.25 groszy za minutę (zależy też od operatora i rodzaju abonamentu). Nie ma mowy o żadnym “jednym impulsie” czy coś podobnego, więc warto się streszczać.

  • roki

    no i właśnie takie wsparcie jakie oferuje swoim klientom LG powinny oferować wszystkie firmy, bieżcie przykład z LG.

  • ignacc

     Ja uwazam ze to wszystko sie bardzo pozmieniało, i to na plus, równiez  z tym jesli chodzi o najnowsze świetne modele telefonów.

    • roki

      no tak na przestrzeni ostatnich lat LG zrobiło znaczny postęp, zarówno w jakości obsługi klienta, jak i pod względem zaawansowania technologicznego w swoich telefonach komórkowych.

  • Ukszr

    I w sumie chyba inne firmy tak naprawde powinny sie od LG uczyć takiego podejscia do klienta. Ja jestem jak najbardziej za i własnie dlatego wybrałem ta markę.

  • Las660

    Niestety, nie mogłam wysłać maila do pomocy technicznej, bez zarejestrowania produktu, choć polecacie taką droge kontaktu z Wami.

  • Jevson1

    Proszę o wsparcie w sprawie rejestracji produktu, gdyż strona się nie otwiera. Na adres mailowy nie przyszedł link w celu zakończenia rejestracji… Nie podoba mi się to co się dzieje
    jevson1@onet.eu

  • Krasnal28

     Pralka od 12.02.2013 nie grzeje a serwis ma to w du…,dzisiaj 02.03.2013 otworzyli kolejne zlecenie parodia-standard lg,i tak może być do końca gwarancji.

  • Oszukany przez LG

    Ostrzegam przed Firmą LG!!!

    Chciałem powiedzieć, że posiadam telewizor LG
    seria LW, mam problem z działaniem IPLI! W trakcie oglądania filmu
    wyskakuje błąd uniemożliwiający oglądanie materiału filmowego z IPLI „Polecenie
    nie może zostać przetworzone, proszę spróbować później” Łączę jakie posiadam to
    10 Mb/s na 1Mb/s. Uruchamiam film/serial obojętnie HD czy zwykła jakość, zawszę
    wyskakuję mi ten sam błąd „Polecenie nie może zostać przetworzone, proszę
    spróbować później” Komunikat pojawia się w trakcie jednego filmu ,nawet po 20 minutach!!! Więc możecie sobie
    wyobrazić jakie to jest uciążliwe???

    Ale to jeszcze nic, ponieważ najgorsze przede mną! Chcę
    zgłosić problem (wielokrotnie!) na INFOLINIE LG, tam dostaje informacje typu,”
    że za słabe łączę, tak ma być to nie komputer, co pan chciał?, nie widzimy w
    tym żadnego problemu, proszę sprawdzić u sąsiada, Jest Pan pierwszy z tym

    problem, nikt nie zgłaszał usterki z działaniem IPLI w telewizorze” Straszą
    płatnym serwisem, jeżeli wezwę w nieuzasadnionym przypadku, wiele ludzi tutaj
    już rezygnuje wezwania serwisu w ramach gwarancji.

    Przypomnę, że tylko
    Telewizor kosztował nie 1000 zł ale ponad 3500 zł!!!!

    Infolinia w LG strasznie zbywa ludzi nie mając wiedzy, uwierzcie Państwo , że
    będąc chcieć zgłosić cokolwiek na serwis to stracicie WIELE NERWÓW, CZASU ,
    PIENIĘDZY, ZDROWIA i na koniec dowiecie się , że to nie podlega gwarancji,!!!
    „ Wciskają kity o skalowaniu obrazu itp.
    Ma pan za Duzy telewizor , IPLA nie przetwarza obrazu.

    Ludzie nie dajcie się wykorzystywać!!!

    Wiem, również z opinii innych użytkowników , że INFOLINIA LG nie tylko mnie tak potraktowała! Takie
    podejście ma do wszystkich ludzi.

    POLITYKA FIRMY LG

    KUP i „Bujaj się”.

    Pragnę prosić Was abyście pisali ,którzy posiadają identyczny
    problem i nie tylko i o tym jak INFOLINIA LG traktuję klientów( jak małe
    dzieci).

    OSTRZEGAM PRZED FIRMĄ LG!!!!

    • ;)

      Skąd ja to znam Biuro obsługi klienta – TRAGEDIA

    • Ck

      ja mam ten sam problem z 47LW650T, kosztowal £1000, lacze mam stale na swiatlowodach z max opcja przesylu danych. Wlasnie wyslalem zapytanie do dzialu obslugi klienta LG.

    • Basia

      Nie wierzę!. Własnie identycznego maila maila wysłałam do LG….WCZORAJ!!! Widać 2 lata to mało aby problem usunąć! Ja kupiłam TV za 7000 i wsparcie takie samo jak widać od dawna

  • KK

    Producent robi wszystko, aby zniechęcić tych, którzy dali się nabrać na piękne słowa zamieszczone w ofertach reklamujących wyroby tej egzotycznej firmy.
    Nauczyłem się na własnych błędach i teraz zanim kupię jakiś droższy sprzęt, wpierw prześwietlę producenta. Dokładnie sprawdzę wszystko co dotyczy wsparcia produktu, sposobu i jakości realizacji usuwania ewentualnych problemów w działaniu sprzętu. Szczególną uwagę zwrócę na szeroko rozumianą “opiekę” nad sprzętem w okresie gwarancji. Łatwość i jakość kontaktu też jest bardzo ważna.
    Spróbuj człowieku wysłać zwykłego e-maila do LG… Musisz założyć konto. Ilość i zawartość danych niezbędnych do założenia konta zatrważa. Jak na przesłuchaniu w UB. Nawet moje dochody ich interesują, nie mówiąc o innych ważnych danych.

    DO Ekipy LG Electronics:
    Nie godzę się pod żadnym pozorem na udostępnianie moich ściśle prywatnych danych!!! Szczególnie firmie z drugiego końca świata.
    Sprzedaliście niedoróbkę, to przynajmniej nie utrudniajcie kontaktu. Szanująca klienta firma nie “wstydzi się” swojego adresu i nie utrudnia kontaktu ze sobą.

    • Tadek

      TAK LEKCEWAŻĄCEGO
      PODEJŚCIA DO KLIENTA ZE STRONY LG NIE SPODZIEWAŁEM SIĘ!!!

      SPOSTRZEŻENIA

      Jak dzwonicie do LG;

      Po nr telefonu wiedzą wszystko! Otwiera im się karta osobowa
      wraz z historią osoby dzwoniącej.

      Jak dzwonisz pierwszy raz lub nie było większego problemu
      dodzwaniasz się praktycznie w pierwszej minucie.Po rozmowie oczywiście
      zachęcają cię do skorzystania z ankiety.

      Problem pojawia się jak jest otwarta sprawa tak jak w moim
      przypadku. Wtedy następuje szereg ciekawych zdarzeń. Najpierw nie może zostać zrealizowane
      połączenie. Po kilku próbach dodzwaniasz się ale słyszysz że wszyscy KONSULTANCI
      są zajęci i tak kilka jeszcze razy. W końcu jakaś ŁASKAWCZYNI podnosi słuchawkę
      której po raz kolejny dyktujesz nr swojego telefonu i konieczności
      potwierdzenia swojej skromnej osoby-co jest oczywiste.

      W słuchawce słyszysz zatroskany głos tym że tyle czekasz na
      rozpatrzenie ale po tym jak słyszysz że musi cię pozostawić na momencik w celu
      uzyskania informacji po powrocie słyszysz tylko jak ze szpuli wyuczone: SPRAWA ZOSTAŁA
      PRZKAZANA itd.

      Oczywiście żadnego przekserowania do kogokolwiek w celu
      uzyskania JAKICHKOLWIEK INFORMACJI

      Po pierwszych rozmowach które przebiegały bez problemu
      nalegali na skorzystanie z ankiety o ŚWIADCZONYCH usługach.

      Już po kolejnych rozmowach pomimo prośby o przełączenie na ankietę
      następowało automatyczne rozłączenie.

      TO BYŁ PIERWSZY I OSTATNI ZAKUP produktu TEJ MARKI i to nie
      dlatego że się popsuło bo wszystko ma prawo się popsuć ale ZE WZGLĘDU NA
      LEKCEWAŻENIE KLIENTA!!!

  • Cypis

    W przyszłości będę bardziej musiał zwracać uwagę na firmę i unikać urządzeń z napisem LG. To jak serwis tej firmy traktuje mnie jest co najmniej irytujące. Zamówiłem naprawę gwarancyjną przez formularz na stronie internetowej na drugi dzień nawet ktoś do mnie zadzwonił, po dwóch tygodniach pytam co z naprawą i dowiaduje się że nie udało się do mnie dodzwonić. Przez dwa tygodnie nie udało się do mnie dodzwonić przy włączonym telefonie 24h!!! Wypełniam więc drugi raz formularz chodzę z telefonem w ręku jak debil cały dzień żeby nie przegapić połączenia i co? Otrzymuje emaila, że nie udało się do mnie dodzwonić. Próbuje odpisać na emaila ale się nie da. Wkur…. wypełniłem po raz trzeci i tak można ciągnąć do końca gwarancji, która niedługo się kończy. Co ciekawe za każdym razem każą mi dzwonić na numer o podwyższonej płatności, coś około 70 gr za minutę z mojego telefonu z PLAYa. Nie ma co się dziwić, że nie opłaca się im załatwiania sprawy mailowo skoro można wydoić kilka złotych za każde połączenie telefoniczne.

  • magda987

    Witam, czy jest ktoś komu LG przyznało naprawę gwarancyjną? Czy w serwisie dostają premię za pozbycie się klienta? Ja kupiłam telefon LG7ii, po 11 miesiącach przestał działać. Serwis odesłał mi telefon z adnotacją, że nastąpiła ingerencja cieczy !!! bo jakiś punkcik w aparacie zmienił kolor?! Jedna kropla wody i można się pozbyć każdego klienta!!! Ten telefon był noszony w etui i torebce a to wszystko w samochodzie a do tego była ładna pogoda! Co poradzić na taki serwis? Jakie prawo ma klient?

  • KKK

    za infolinie trzeba słono płacić – nigdy więcej lg !!!

  • Mariusz

    Witam mam ten telefon od kilku dni i mam kłopot. Bo gdy chcę napisać maila to ukazują mi się dwa adresy moich skrzynek pocztowych , tej prawidłowej i tej którą pomyliłem przy wpisywaniu. Dzwoniłem do LG i powiedzieli mi tak: Wejść w USTAWIENIA / OGÓLNE / KONTA i SYNCHRONIZACJA tam będą trzy kropki jak je nacisnę to ukaże się adres i wskaże ten do usunięcia tylko że tych trzech kropek nigdzie nie ma a adres jak był tak widnieje. I nijak nie idzie usunąć błędnie wprowadzonego adresu . Może mi ktoś pomoże jak to zrobić ? Proszę !!!

  • hamster

    To ja tylko dodam ze lg kaze sobie duuzzo placic za polaczenie z tymn numerem tzw specjalnym !!!!

  • jerzya

    LG i jego serwis w Polsce, zakrawa na paranoje. Kupilem telefon LG E-400. Po trzech dniach pojawily sie problemy. Zadzwonilem 2 razy do serwisu za co zaplacilem w sumie 5,27 zl./nr.tel.serwisu lg-801545454/.Za dodakowo zaplacone rozmowy, otrzymalem informacje, ze moge wyslac telefon do jednego z dwoch punktow serwisowych, na wlasny koszt. Poszedlem do pierwszego punktu naprawczego telef. kom., zaplacilem 20 zl. i telefon funkcjonuje. Firma LG nie posiada odpowiedniego serwisu a klientow ma za smiec. Przed kupnem, radze zastanowic sie nad wyborem firmy.

  • Brak wsparcia LG

    Witam ja posiadam dvd 3d lg hr 550 z dyskiem twardym i przeglądarką internetową w której przestała działać stronka youtube.Oczywiście wsparcie do bani nie umieja wyjaśnić dlaczego tak się dzieje i nic sobie nie robią z mojej proźby pomocy czy nowego softu do tego sprzętu a wyprodukowali sporo sprzętu który przestał działać.Czy ktoś może mi pomuc w tym temacie może inne oprogramowanie?Ja nie wiem jak to zrobić.Pozdrawiam Sylwester.

  • zawiedziony

    Ostatni raz kupiłem sprzęt LG.

  • Jerzy Szkwarek

    Kupiłem telewizor Oled 65 cali za prawie 25 tysięcy złotych. W sklepie sprzedali mi zły wieszak na ścianę. Już dwa tygodnie walczę z centralą firmy, żeby ktoś mi powiedział gdzie mogę kupić wieszak. Zero rzetelności w informacjach. Odsyłają do serwisu, serwis do centrali a centrala nie potrafi odpowiedzieć na takie proste pytanie. Żenada.
    No i zostałem z TV, którego nie mogę powiesić na ścianę, a kupiłem go w tym celu. Katastrofa, nie ma się nawet komu pożalić bo nie chcą łączyć z managerami odpowiedzialnymi. Przestrzegam przed problemami.
    Jerzy

  • Walczewski Andrzej

    Firma LG to Porażka -telewizor 32LN540B na gwarancji i problem ze zgłoszeniem naprawy.Pani z infolinii (jako wielki specjalista na odległość) nie zechciała przyjąć zlecenia naprawy ,ponieważ (jak uznała ) antena w domu nie spełnia warunków do odbioru telewizji DVB-T > Zaznaczam ,że wszystkie telewizory innych firm i także LG odbierają bez problemu natomiast ten reklamowany totalnie źle.Sygnał DVB-T jest na poziomie 78-82 procent ,a oni twierdzą ,że problem tkwi w antenie.NIE KUPUJCIE PRODUKTÓW LG bo będziecie mieli problem z REKLAMACJĄ.

    • janka

      Telefon LG F60. Nie sposób połączyć go z komputerem, bo dedykowane oprogramowanie “LG PC Suite” nie wykrywa go! Nic nie pomaga wyłączanie jednego i drugiego urządzenia. Kolejne polecenia w programie ukazują się poniżej dolnej krawędzi ekranu, nie da się ich przesunąć. Program – porażka! Mam porównanie: ośmioletni sonyericsson jest cały czas obsługiwany przez program Sony, “Sony PC Companion” oraz “Media Go”, z którym łączy się bez żadnych problemów, mimo, że to program do nowoczesnych Xperii. Na szczęście “Media Go” produkt Sony potrafi obsługiwać pliki muzyczne i zdjęcia z LG, dzięki temu mogę przegrywać muzykę archiwizować fotografie. W ciągu roku od zakupu 4x w serwisie, wgrywane nowe wersje oprogramowania, wymiana płyty głównej a ostatnio baterii. Każdy pobyt w serwisie to utrata wszystkich kontaktów! W efekcie korzystam z tel jak z walkmana.To mój pierwszy i ostatni telefon tego producenta.