4 na 5 widzów wybiera technologię Cinema 3D firmy LG

Telewizor LG LW5600 z Cinema 3D (Fot. LG.com)

Telewizor LG LW5600 z Cinema 3D (Fot. LG.com)

Technologia Cinema 3D, oferowana w telewizorach i monitorach LG, okazała się strzałem w dziesiątkę. Jak wykazują najnowsze badania, czterech na pięciu konsumentów woli rozwiązanie LG od konkurencyjnych produktów.

Podczas badania zleconego przez amerykański oddział LG Electronics analizowano reakcje konsumentów. Uczestnikom eksperymentu prezentowano treści wyświetlane na telewizorze LG wykorzystującym technologię polaryzacyjną oraz na konkurencyjnych urządzeniach, korzystających z aktywnej metody wyświetlania obrazu 3D.

Aby zapewnić wiarygodne odpowiedzi, oznaczenia marek ocenianych urządzeń zostały zakryte – uczestnicy badania nie znali producentów testowanego sprzętu. Konfrontacja technologii Cinema 3D z propozycjami konkurencji okazała się zwycięska dla LG. Ponad 80% konsumentów wybrało komfort oglądania treści 3D oferowany przez tę firmę.

Telewizor LG LW5600 z Cinema 3D i kompletem okularów (Fot. LG.com)

Telewizor LG LW5600 z Cinema 3D i kompletem okularów (Fot. LG.com)

Koreański producent okazał się lepszy we wszystkich analizowanych kategoriach ? uwzględniano ogólny komfort, jakość obrazu 3D i jakość efektów. Oceniano również okulary do oglądania trójwymiarowych treści.

Podczas przeprowadzonego w maju badania wykorzystano telewizor LG 47LW5600 z okularami AG-F200, telewizor Samsung UN46D6420 z okularami SSG-3100GB i telewizor Sony KDL-46EX723 z okularami TDGBR100/B. Wszystkie urządzenia testowane były przy zastosowaniu domyślnych ustawień fabrycznych.

Metodologia badania została dokładnie opisana na stronie LG.

Więcej na ten temat: LG Cinema 3D
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001378484270 Marcin Łobodziński

    Nowa technologia weszła tez do kin i trzeba przyznać, że choć okulary są o niebo wygodniejsze, to jakość ostatniego filmu bardzo mnie zawiodła. Byłem na Transformers 3 i szlag mnie trafiał jak musiałem miejscami oglądać podwójny obraz. Co z tego, że mam już całą szufladę tych okularów, skoro idę do kina i widzę podwójnie

    • Xan

      To kiedy LG wprowadzi telewizor/monitor 3d full hd? Bo na razie jest dla jednego oka 1920X520 a aby wyświetlić HD musiałby mieć 1920x~2000?

  • bolek

    i za chwile po oglądnięciu filmów 3D wszyscy będziemy ślepcami bo to co nienaturalne to niszczy wzrok system 3D powinien być ZAKAZANY tak jak narkotyki i papierosy

  • Roman

    A ja wolę bezokularowe 3D, którego LG, niestety, nie oferuje ;]

    • marci

      i tu się mylisz, LG ma już TV z 3D bez okularów, ale problem jest taki, że podobnie jak w tv toshiby, która wypuściła to na rynek, kąty widzenia efektu 3D są ograniczone, nawet bardzo i zawierają się z ok 6-7 stopniach, co oznacza, że MUSISZ siedziec na wprost TV żeby widzieć jakikolwiek efekt – dlatego LG uznało tą technologię za jeszcze niedostatecznie dopracowaną i nie wprowadziła jej na rynek

    • Indianiec

      ja tam bym nie czekał na dobre bezokularowe 3d bo to co teraz jest to narazie syfne prototypy, lepiej chyba jednak zainwestować w Cinema3d

  • JJP

    Oj bolek, bolek. Jeśli chcesz dbać o swe oczy to wyłącz TV i komputer, a nie czepiaj się 3D.

  • Waldek

    technologia 3d jest jaka jest ale z tego co się orientuję to rozwiązanie jest najlepsze na rynku.

  • marci

    waldku, cinema 3D jest po prostu najwygodniejsze i daje najładniejszy efekt 3D, rozumiem, że pod tym względem uważasz, że jest najlepsze

  • Stopa

    Według mnie LG to aktualny lider na rynku3D. Początkowo mieli parę telewizorów z pasywnym 3D, potem pojawił się smartphone potem tablet gdzieś po drodze monitory a teraz już szykują się na trójwymiar bez okularów. I to wszystko w ciągu jednego roku….

  • marci

    no trójwymiar bez okularów to jeszcze chwila, jak narazie rzeczywiście możemy się pasjonować 3D z cinema 3D – zgadzam się że efekt 3D daje najlepszy

  • kore

    no LG już pokazało monitor z 3D bez okularów, jeżeli chodzi o matrycę to efekt 3D jakby podąża za oczami

  • marci

    a to ciekawe, właśnie sie zastanawialam jak oni to planuja rozwiązać, ale kąty widzenia 3d bez okularów

  • kore

    no właśnie, kąty miałby być ograniczeniem, ale sprytnie z tego wybrnęli